Funkcję koordynatora do spraw dostępności pełni Pani Agnieszka Młynarczyk – Główny specjalista w Wydziale Administracji i Kadr. Podstawa prawna Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Nowy Targ został wyznaczony przez Burmistrza Miasta w związku z realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku. Zadania koordynatora ds. dostępności Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
Dane kontaktowe: Koordynator ds. dostępności - Pani Agnieszka Młynarczykadres do korespondencji: ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ tel. 18 261 12 87 e-mail: agnieszka_mlynarczyk@um.nowytarg.pl
DOKUMENTY: Wzór wniosku o zapewnienie dostępności (załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 120.1.28.2021). Plan działania na rzecz poprawy dostępności Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - Stan w dniu 01.01.2021 r. Poprawa standardów dostępności w Nowym Targu - Norweski Mechanizm Finansowy 2014-2021 |
- Strona główna
- Załatw sprawę
- Urząd Miasta
- Dostępność
Dostępność
Załatw sprawę
Załatw sprawę
-
Informacje o UrzędzieJak załatwić sprawę? / ETR / PJM / Rejestry / ...więcej
-
Karty usługDruki / Formularze / Pliki do pobrania / ...więcej
-
WyboryInformacje dotyczące wyborów w 2024 roku / ...więcej
-
Zarządzanie JakościąPolityka jakości / Certyfikat ISO PN-EN 9001:2015 / ...więcej
-
PetycjePetycje do Burmistrza Miasta, Petycje do Rady Miasta / ...więcej
-
E-urządUrząd dostępny drogą elektroniczną / ...więcej
Menu
rozwiń
zwiń