Sekretariat Burmistrza 18 26 11 242 | 18 26 62 891 | Fax. 18 26 62 312 |
Biuro Audytu i Kontroli 18 26 11 254 |
Biuro Budżetu i Analiz 18 26 11 249 |
Biuro Obsługi Informatycznej 18 26 11 253 | 18 26 11 296 |
Biuro Obsługi Prawnej 18 26 11 259 |
Biuro Rady Miasta 18 26 11 280 |
Referat ds. Drogownictwa i Transportu
- Kierownik 18 26 11 288
- Remonty i utrzymanie dróg miejskich 18 26 11 289
- Lokalizacja zjazdów i zajęcie pasa drogowego 18 26 11 289
- Zmiana zagospodarowania terenu 18 26 11 289
- Inżynier ruchu 18 26 11 292
- Oświetlenie uliczne 18 26 11 292
- Komunikacja i transport 18 26 11 292
- Zezwolenia na lokalizację obiektów budowlanych w pasie drogowym i zajecie pasa drogowego 18 26 11 293
- Zimowe utrzymanie dróg 18 26 11 293
|
Referat ds. Ewidencji Mienia Komunalnego
- Regulacja stanu prawnego terenów miejskich, numeracja porządkowa nieruchomości, nazewnictwo ulic 18 26 11 210 | 18 26 11 205
- Podziały nieruchomości, zajęcie terenów miejskich (z wyłączeniem pasów drogowych), ogrody działkowe, służebności gruntowe 18 26 11 202
|
Referat ds. Gospodarki Komunalnej
- Kierownik: 18 26 11 227
- Składowanie/magazynowanie odpadów w miejscach do tego nieprzeznaczonych: 18 26 11 227 | 18 26 11 264
- Kontrole nieruchomości w zakresie pozbywania się ścieków: 18 26 11 264
- Nakazy przyłączenia nieruchomości do sieci kanalizacyjnej:18 26 11 264
- Zgłaszanie eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków: 18 26 11 264
- Zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych, osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków, transport nieczystości ciekłych: 18 26 11 264
- Naruszenie stosunków wodnych: 18 26 11 264
- Opłata za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej: 18 26 11 264
- Zezwolenia na prowadzenie hodowli lub utrzymywania psa rasy uznanej za agresywną: 18 26 11 225
- Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt: 18 26 11 225
- Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, opieka nad bezdomnymi zwierzętami: 18 26 11 225
- Cmentarze komunalne: 18 26 11 225
- Groby wojenne: 18 26 11 225
- Studnie publiczne: 18 26 11 225
|
Referat ds. Gospodarki Mieszkaniowej 18 26 11 211 |
Referat ds. Gospodarki Odpadami
- Kierownik: 18 26 11 294
- Składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Miasta Nowy Targ: 18 26 11 256
- Windykacja należności: 18 26 11 240
- Odroczenie terminów płatności, rozkładanie na raty i umarzanie zaległości podatkowych w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi: 18 26 11 240
- Księgowość: 18 26 11 256 | 18 26 11 240
- Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasto Nowy Targ: 18 26 11 294
- Obsługa właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w systemie gospodarowania odpadami komunalnymi w zakresie informacyjnym, konsultacyjnym i interwencyjnym: 18 26 11 256 | 18 26 11 240 | 18 26 11 294
|
Referat ds. Ochrony Środowiska
- Kierownik 18 26 11 290
- Ekodoradcy 18 26 11 229
- Dotacje do wymiany źródeł ogrzewania 18 26 11 229
- Obsługa Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków 18 26 11 229
- Punkt obsługi Programu Czyste Powietrze 18 26 11 291
- Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest 18 26 11 291
- Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów 18 26 11 241
- Likwidacja Barszczu Sosnowskiego 18 26 11 241
- Kontrole w zakresie ochrony powietrza 18 26 11 241
|
Referat ds. Sportu i Turystyki 18 26 11 237 |
Referat ds. Zamówień Publicznych 18 26 11 244 |
Stanowisko ds. BHP 18 26 11 250 |
Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
- Kierownik 18 26 11 222
- Zastępca Kierownika 18 26 11 223
- Akty Stanu Cywilnego 18 26 11 223
- Dowody osobiste 18 26 11 272
- Ewidencja ludności 18 26 11 273
|
Wydział Administracji i Kadr
- Naczelnik 18 26 11 286
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami, organizacja szkoleń, praktyk studenckich i zawodowych, rejestr skarg, wniosków i petycji, sprawy z zakresu statystyki GUS, prowadzenie dokumentacji ZFŚS 18 26 11 287
- Kadry i sprawy osobowe 18 26 11 251
- Sprawy administracyjno-gospodarcze 18 26 11 251
- Archiwum Zakładowe, sprawy z zakresu ochrony danych osobowych 18 26 11 267
|
Wydział Finansowy
- Główny Księgowy 18 26 11 260
- Opłata skarbowa, dochody gminy, rozliczenie podatku VAT, Ewidencja organu 18 26 11 214
- Ewidencja Projektów 18 26 11 214
- Opłata z tytułu: - koncesji na alkohol, - dzierżawy, - najmu, - targowa, - za korzystanie z przystanków, - sprzedaż mieszkań komunalnych i nieruchomości, - użytkowania wieczystego, - przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności, - zajęcia pasa drogowego 18 26 11 215
- Windykacja należności z tytułu opłat 18 26 11 215
- Księgowość wydatków budżetowych 18 26 11 215
- Sprawy płacowe 18 26 11 245
- Ewidencja i płatności faktur 18 26 11 245
|
Wydział Funduszy Pomocowych i Inwestycji
- Naczelnik 18 26 11 275
- Realizacja inwestycji miejskich 18 26 11 276 | 18 26 11 277
- Pozyskiwanie i rozliczania dofinansowań ze środków zewnętrznych, w tym środków pochodzących z Unii Europejskiej
- Zwrot kosztów poniesionych na Miejski Społeczny Komitet Gazyfikacji Miasta Nowy Targ 18 26 11 299
|
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
- Naczelnik 18 26 11 284
- Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem i zbywaniem nieruchomości 18 26 112 85
- Prowadzenie spraw związanych z oddawaniem nieruchomości w użytkowanie, dzierżawę, najem i użyczenie 18 26 112 74
- Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 18 26 112 95
|
Wydział Kultury, Sportu i Promocji
- Naczelnik 18 26 112 32
- Współdziałanie ze stowarzyszeniami w zakresie kultury i sztuki, Organizowanie imprez kulturalnych na terenie Miasta, Prowadzenia Gminnej Ewidencji Zabytków 18 26 112 36
|
Wydział Obsługi Mieszkańców i Przedsiębiorców
- Naczelnik: 18 26 11 281
- Dziennik podawczy: 18 26 11 200 | 18 26 11 297
- Przesyłki awizowane: 18 26 11 218
- Ewidencja działalności gospodarczej: 18 26 11 233
- Karta Dużej Rodziny: 18 26 11 234
- Współpraca z NGO: 18 26 11 235
|
Wydział Podatków i Opłat
- Naczelnik: 18 26 11 208
- Podatek od nieruchomości, rolny, leśny – osoby prawne, Księgowość: 18 26 11 207
- Podatek od środków transportowych: 18 26 11 207
- Podatek od nieruchomości, rolny, leśny osób fizycznych pow. 1 ha: 18 26 11 207
- Podatek od nieruchomości; ulice: M. Pajerskiej, Wojska Polskiego, J. Zachemskiego, Zadział, Zalewowa, Zielona: 18 26 11 207
- Zwrot opłaty skarbowej: 18 26 11 207
- Opłata targowa: 18 26 11 207
- Podatek od nieruchomości; ulice: Szaflarska - domy, Kowaniec, Oleksówki, Ustronie, Ustronie Górne, os. Witosa, Willowa, Waksmundzka, os. Widok i nazwy ulic zaczynające się od litery M i N: 18 26 11 258
- Opłata reklamowa: 18 26 11 258
- Podatek od nieruchomości – osoby fizyczne pozostałe ulice nie wymienione wyżej: 18 26 11 212
- Podatek od nieruchomości, rolny, leśny – osoby fizyczne: 18 26 11 203
- Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju wykorzystywanego do produkcji rolnej: 18 26 11 203
- Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym: 18 26 11 203
- Kasa Urzędu Miasta: 18 26 11 213
|
Wydział Rozwoju i Urbanistyki
- Naczelnik 18 26 11 271
- Wypisy i wyrysy z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 18 26 11 231
- Informacja o położeniu działki w planie miejscowym 18 26 11 231 | 18 26 11 230
- Zaświadczenia o położeniu w obszarze rewitalizacji 18 26 11 230
- Procedura sporządzania planów miejscowych, planu ogólnego 18 26 11 230
- Zaświadczenia dot. zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami planu miejscowego 18 26 11 263
- Strategia rozwoju miasta, gminny program rewitalizacji 18 26 11 263
- Decyzje o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego 18 26 11 239
- Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach 18 26 11 239
- Uchwała reklamowa 18 26 11 269
- Oferty inwestycyjne 18 26 11 271
- Gminna Ewidencja Zabytków 18 26 11 231
|
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Naczelnik 18 26 11 282
- Obrona narodowa, powszechny obowiązek obrony, ochrona przeciwpożarowa, zgromadzenia 18 26 11 282
- Zarządzanie kryzysowe, obrona cywilna 18 26 63 327
- Wykonywanie przez skazanych nieodpłatnych prac na cele społeczne, monitoring miejski 18 26 11 266
|