Numery telefonów \ Miasto Nowy Targ \ Kontakt \ Numery telefonów \ Nowy Targ
Logo gminy Nowy Targ przedstawiające: herb z niebieskim tłem z postacią Św. Katarzyny z atrybutami tj. miecz, pasek przy sukience, palma, korona, aureola, koło Urząd Miasta Nowy Targ

Numery telefonów

Sekretariat Burmistrza
18 26 11 242 | 18 26 62 891 | Fax. 18 26 62 312
Biuro Audytu i Kontroli
18 26 112 54 | 18 26 112 50
Biuro Budżetu i Analiz
18 26 11 249
Biuro Obsługi Informatycznej
18 26 11 253 | 18 26 11 296
Biuro Obsługi Prawnej
18 26 11 259
Biuro Rady Miasta
18 26 11 280
Referat ds. Drogownictwa i Transportu
  • Kierownik Referatu: mgr Marcin Dziadkowiec 18 26 112 88
  • Remonty i utrzymanie dróg miejskich 18 26 112 89
  • Lokalizacja zjazdów i zajęcie pasa drogowego 18 26 112 26
  • Zmiana zagospodarowania terenu 18 26 112 19
  • Inżynier ruchu 18 26 112 19
  • Oświetlenie uliczne 18 26 112 92
  • Komunikacja i transport 18 26 112 89
  • Zezwolenia na lokalizację obiektów budowlanych w pasie drogowym i zajecie pasa drogowego 18 26 112 93
  • Zimowe utrzymanie dróg 18 26 112 19
Referat ds. Ewidencji Mienia Komunalnego
  • p.o. Kierownika Referatu: mgr inż. Janusz Jakobiszyn 18 26 112 05
  • Regulacja stanu prawnego terenów miejskich, numeracja porządkowa nieruchomości, nazewnictwo ulic 18 26 112 10 | 18 26 112 05
  • Podziały nieruchomości, zajęcie terenów miejskich (z wyłączeniem pasów drogowych), ogrody działkowe, służebności gruntowe 18 26 112 02
Referat ds. Gospodarki Komunalnej
  • Kierownik Referatu: dr inż. Paulina Dembska-Sięka 18 26 112 27
  • Składowanie/magazynowanie odpadów w miejscach do tego nieprzeznaczonych: 18 26 112 27 | 18 26 112 64
  • Kontrole nieruchomości w zakresie pozbywania się ścieków: 18 26 112 64
  • Nakazy przyłączenia nieruchomości do sieci kanalizacyjnej:18 26 112 64
  • Zgłaszanie eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków: 18 26 112 64
  • Zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych, osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków, transport nieczystości ciekłych: 18 26 112 64
  • Naruszenie stosunków wodnych: 18 26 112 64
  • Opłata za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej: 18 26 112 64
  • Zezwolenia na prowadzenie hodowli lub utrzymywania psa rasy uznanej za agresywną: 18 26 112 25
  • Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt: 18 26 112 25
  • Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, opieka nad bezdomnymi zwierzętami: 18 26 112 25
  • Cmentarze komunalne: 18 26 112 25
  • Groby wojenne: 18 26 112 25
  • Studnie publiczne: 18 26 112 25
Referat ds. Gospodarki Mieszkaniowej
18 26 11 211
Referat ds. Gospodarki Odpadami
  • Kierownik Referatu: dr inż. Elwira Nowobilska-Majewska 18 26 112 94
  • Składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Miasta Nowy Targ: 18 26 112 56
  • Windykacja należności: 18 26 11 240
  • Odroczenie terminów płatności, rozkładanie na raty i umarzanie zaległości podatkowych w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi: 18 26 11 240
  • Księgowość: 18 26 11 256 | 18 26 11 240
  • Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasto Nowy Targ: 18 26 11 294
  • Obsługa właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w systemie gospodarowania odpadami komunalnymi w zakresie informacyjnym, konsultacyjnym i interwencyjnym: 18 26 11 256 | 18 26 11 240 | 18 26 11 294
Referat ds. Ochrony Środowiska
  • Kierownik Referatu: mgr Sylwester Magiera 18 26 112 90
  • Ekodoradcy 18 26 112 29
  • Dotacje do wymiany źródeł ogrzewania 18 26 112 29
  • Obsługa Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków 18 26 11 229
  • Punkt obsługi Programu Czyste Powietrze 18 26 11 291
  • Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest 18 26 11 291
  • Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów 18 26 11 241
  • Likwidacja Barszczu Sosnowskiego 18 26 11 241
  • Kontrole w zakresie ochrony powietrza 18 26 11 241
Referat ds. Sportu i Turystyki
  • Kierownik Referatu: Arkadiusz Szymczyk 18 26 11 237
Referat ds. Zamówień Publicznych
  • Kierownik Referatu: mgr inż. Krzysztof Iskra 18 26 11 244
Stanowisko ds. BHP
18 26 11 250
Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
  • Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego: mgr Grażyna Wielkiewicz 18 26 11 222
  • Zastępca Kierownika 18 26 11 223
  • Akty Stanu Cywilnego 18 26 11 223
  • Dowody osobiste 18 26 11 272
  • Ewidencja ludności 18 26 11 273
Wydział Administracji i Kadr
  • Naczelnik Wydziału: mgr Anna Łapsa 18 26 11 286
  • Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami, organizacja szkoleń, praktyk studenckich i zawodowych, rejestr skarg, wniosków i petycji, sprawy z zakresu statystyki GUS, prowadzenie dokumentacji ZFŚS 18 26 11 287
  • Kadry i sprawy osobowe 18 26 11 251
  • Sprawy administracyjno-gospodarcze 18 26 11 251
  • Archiwum Zakładowe, sprawy z zakresu ochrony danych osobowych 18 26 11 267
Wydział Finansowy
  • Główny Księgowy: Joanna Żółtek 18 26 11 260
  • Opłata skarbowa, dochody gminy, rozliczenie podatku VAT, Ewidencja organu 18 26 11 214
  • Ewidencja Projektów 18 26 11 214
  • Opłata z tytułu: - koncesji na alkohol, - dzierżawy, - najmu, - targowa, - za korzystanie z przystanków, - sprzedaż mieszkań komunalnych i nieruchomości, - użytkowania wieczystego, - przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności, - zajęcia pasa drogowego 18 26 11 215
  • Windykacja należności z tytułu opłat 18 26 11 215
  • Księgowość wydatków budżetowych 18 26 11 215
  • Sprawy płacowe 18 26 11 245
  • Ewidencja i płatności faktur 18 26 11 245
Wydział Funduszy Pomocowych i Inwestycji
  • Naczelnik Wydziału: inż. Wilhelmina Schab 18 26 11 275
  • Realizacja inwestycji miejskich 18 26 11 276 | 18 26 11 277
  • Pozyskiwanie i rozliczania dofinansowań ze środków zewnętrznych, w tym środków pochodzących z Unii Europejskiej
  • Zwrot kosztów poniesionych na Miejski Społeczny Komitet Gazyfikacji Miasta Nowy Targ 18 26 11 299
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
  • Naczelnik Wydziału: mgr inż. Paweł Maczek 18 26 11 284
  • Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem i zbywaniem nieruchomości 18 26 112 85
  • Prowadzenie spraw związanych z oddawaniem nieruchomości w użytkowanie, dzierżawę, najem i użyczenie 18 26 112 74
  • Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 18 26 112 95
Wydział Kultury, Sportu i Promocji
  • Naczelnik Wydziału: mgr Katarzyna Put 18 26 112 32
  • Współdziałanie ze stowarzyszeniami w zakresie kultury i sztuki, Organizowanie imprez kulturalnych na terenie Miasta, Prowadzenia Gminnej Ewidencji Zabytków 18 26 112 36
Wydział Obsługi Mieszkańców i Przedsiębiorców
  • Naczelnik Wydziału: mgr Edyta Garb 18 26 11 281
  • Dziennik podawczy: 18 26 11 200 | 18 26 11 297
  • Przesyłki awizowane: 18 26 11 218
  • Ewidencja działalności gospodarczej: 18 26 11 233
  • Karta Dużej Rodziny: 18 26 11 234
  • Współpraca z NGO: 18 26 11 235
Wydział Podatków i Opłat
  • Naczelnik Wydziału: mgr Barbara Kryj-Mozdyniewicz 18 26 11 208
  • Podatek od nieruchomości, rolny, leśny – osoby prawne, Księgowość: 18 26 11 207
  • Podatek od środków transportowych: 18 26 11 207
  • Podatek od nieruchomości, rolny, leśny osób fizycznych pow. 1 ha: 18 26 11 207
  • Podatek od nieruchomości; ulice: M. Pajerskiej, Wojska Polskiego, J. Zachemskiego, Zadział, Zalewowa, Zielona: 18 26 11 207
  • Zwrot opłaty skarbowej: 18 26 11 207
  • Opłata targowa: 18 26 11 207
  • Podatek od nieruchomości; ulice: Szaflarska - domy, Kowaniec, Oleksówki, Ustronie, Ustronie Górne, os. Witosa, Willowa, Waksmundzka, os. Widok i nazwy ulic zaczynające się od litery M i N: 18 26 11 258
  • Opłata reklamowa: 18 26 11 258
  • Podatek od nieruchomości – osoby fizyczne pozostałe ulice nie wymienione wyżej: 18 26 11 212
  • Podatek od nieruchomości, rolny, leśny – osoby fizyczne: 18 26 11 203
  • Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju wykorzystywanego do produkcji rolnej: 18 26 11 203
  • Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym: 18 26 11 203
  • Kasa Urzędu Miasta: 18 26 11 213
Wydział Rozwoju i Urbanistyki
  • Naczelnik Wydziału: mgr inż. Wojciech Watycha 18 26 11 271
  • Wypisy i wyrysy z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 18 26 11 231
  • Informacja o położeniu działki w planie miejscowym 18 26 11 231 | 18 26 11 230
  • Zaświadczenia o położeniu w obszarze rewitalizacji 18 26 11 230
  • Procedura sporządzania planów miejscowych, planu ogólnego 18 26 11 230
  • Zaświadczenia dot. zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami planu miejscowego 18 26 11 263
  • Strategia rozwoju miasta, gminny program rewitalizacji 18 26 11 263
  • Decyzje o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego 18 26 11 239
  • Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach 18 26 11 239
  • Uchwała reklamowa 18 26 11 269
  • Oferty inwestycyjne 18 26 11 271
  • Gminna Ewidencja Zabytków 18 26 11 231
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
  • Naczelnik Wydziału: mgr Łukasz Knurowski 18 26 11 282
  • Obrona narodowa, powszechny obowiązek obrony, ochrona przeciwpożarowa, zgromadzenia 18 26 11 282
  • Zarządzanie kryzysowe, obrona cywilna 18 26 63 327
  • Wykonywanie przez skazanych nieodpłatnych prac na cele społeczne, monitoring miejski 18 26 11 266
- dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb, - utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
Podstawowe (wymagane)
Ułatwiające
Statystyczne