- Strona główna
- Miasto Nowy Targ
- Projekty Fundusze Unijne
- Projekty Unijne Miasta Nowy Targ
- Przyjazny e-urząd - podniesienie jakości usług
Przyjazny e-urząd - podniesienie jakości usług
Menu
rozwiń
zwiń
|
|
Przyjazny e-urząd - podniesienie jakości usług w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami w 6 Miastach: Stargard, Gryfino, Mińsk Mazowiecki, Głogów, Nowy Targ oraz Zgorzelec |
|
Beneficjent: Gmina Miasto Nowy Targ |
|
Data podpisania umowy o dofinansowanie: |
26 marca 2018 r. |
Całkowity koszt projektu: |
1 198 246,40 zł |
Kwota dofinansowania: |
1 009 882,06 zł |
Okres realizacji: |
01.10.2018 – 31.03.2020 |
Projekt „Przyjazny e-urząd - podniesienie jakości usług w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami w 6 Miastach: Stargard, Gryfino, Mińsk Mazowiecki, Głogów, Nowy Targ oraz Zgorzelec” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś Priorytetowa 2, Działanie 2.18. Projekt realizowany jest w partnerstwie DGA S.A. (Partner Wiodący) oraz Gmina Miasto Stargard, Gmina Miasto Gryfino, Gmina Miejska Głogów, Gmina Miasto Nowy Targ, Gmina Miejska Zgorzelec, Gmina Miejska Mińsk Mazowiecki (Partnerzy).
Cel główny projektu:
Grupa docelowa - 6 gmin: Gmina Miasto Stargard, Gmina Gryfino, Gmina Miasto Mińsk Mazowiecki, Gmina Miejska Głogów, Gmina Miasto Nowy Targ, Gmina Miejska Zgorzelec oraz 174 pracowników ww. jednostek samorządu terytorialnego.
Zaplanowane działania:
Najważniejsze wskaźniki rezultatu:
|