- Strona główna
- Miasto Nowy Targ
- Projekty Fundusze Unijne
- Projekty Unijne Miasta Nowy Targ
- Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych
Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych
Menu
rozwiń
zwiń
Projekt "Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Nowym Targu", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. | |
Beneficjent: Gmina Miasto Nowy Targ | |
Data podpisania umowy o dofinansowanie: | 2.03.2012r |
Całkowity koszt projektu: | 293.400 PLN |
Kwota dofinansowania z Europejskiego Funduszu Społecznego: | 293.400 PLN |
Okres realizacji: | 1 luty 2012- 31 maj 2013 |
Zakres rzeczowy projektu: Projekt obejmuje 947 uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 2,3,4,5,6,10,11 w Nowym Targu, dla których przewidziano realizację 8 rodzajów zajęć, w okresie 3 semestrów roku szkolnego 2011/2012 i 2012/2013 w celu wsparcia ich indywidualnego rozwoju i wyrównania szans edukacyjnych.Szczegółowy zakres projektu poniżej: |
L.P. |
Rodzaj zajęć (zakupów) |
Okres realizacji- wartość lub liczba godzin zajęć |
|||
II semestr roku szkolnego 2011/2012 |
I semestr roku szkolnego 2012/2013 |
II semestr roku szkolnego 2012/2013 |
Razem |
||
1. |
Zakup 6 tablic interaktywnych |
24.000 PLN |
- |
- |
24.000 PLN |
2. |
Zakup szafki indywidualnej i lustra logopedycznego |
2.400 PLN |
- |
- |
2.400 PLN |
3. |
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu |
360 h |
255 h |
225 h |
810 h |
4. |
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
390 h |
250 h |
290 h |
930 h |
5. |
Zajęcia logopedyczne |
510 h |
337 h |
368 h |
1.215 h |
6. |
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne |
90 h |
45 h |
45 h |
180 h |
7. |
Gimnastyka korekcyjna |
690 h |
400 h |
380 h |
1.470 h |
8. |
Zajęcia rozwijające szczególne uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze |
180 h |
112 h |
113 h |
405 h |
9. |
Zajęcia rozwijające szczególne uzdolnienia muzyczne |
90 h |
45 h |
45 h |
180 h |
10. |
Zajęcia rozwijające szczególne uzdolnienia informatyczne |
30 h |
60 h |
30 h |
120 h |
W perspektywie długoterminowej celem projektu jest zwiększenie szans edukacyjnych uczniów w dalszym kształceniu na poziomie gimnazjalnym, ponadgimnazjalnym, wyższym, a później w dalszej drodze życiowej. |
Opracował: K Aksamit, J Stopka