- Strona główna
- Miasto Nowy Targ
- Struktura Urzędu
- Wydział Finansowy
Wydział Finansowy
Menu
rozwiń
zwiń
Główny Księgowy: Joanna Żółtek Symbol komórki: F |
Numery telefonów:
Główny Księgowy | 18 26 11 260 |
Opłata skarbowa, dochody gminy, rozliczenie podatku VAT Ewidencja organu Ewidencja Projektów |
18 26 11 214 |
Opłata z tytułu: - koncesji na alkohol, - dzierżawy, - najmu, - targowa, - za korzystanie z przystanków, - sprzedaż mieszkań komunalnych i nieruchomości, - użytkowania wieczystego, - przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności, - zajęcia pasa drogowego. Windykacja należności z tytułu opłat Księgowość wydatków budżetowych |
18 26 11 215 |
Sprawy płacowe Ewidencja i płatności faktur |
18 26 11 245 |
Godziny pracy:
Poniedziałek w godzinach 7:30 - 16:00 Od wtorku do czwartku w godzinach 7:30 - 15:30 Piątek w godzinach 7:30 - 15:00 |
Zakres działania:
1) prowadzenie rachunkowości finansowej i budżetowej Urzędu oraz Gminy, 2) pobór i prowadzenie ewidencji dochodów niepodatkowych oraz prowadzenie spraw w zakresie ulg dotyczących spłaty tych należności (wszystkie dochody za wyjątkiem dochodów wynikających z ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz opłaty skarbowej), 3) windykacja należności niepodatkowych Gminy, 4) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej Urzędu oraz Gminy, sporządzanie pozostałych sprawozdań finansowych i statystycznych Urzędu oraz Gminy, 5) ewidencja wartości majątku Urzędu i Gminy, 6) organizowanie i sprawowanie kontroli wewnętrznej zapewniającej prawidłową realizację budżetu pod względem formalno-prawnym, 7) nadzór nad przeprowadzaniem okresowych inwentaryzacji składników majątkowych i rozliczanie jej wyników, 8) udział w przetargach organizowanych przez Urząd Miasta, 9) rozliczanie podatku od towarów i usług w zakresie działania Gminy oraz sporządzenia stosownych deklaracji, 10) naliczanie, wypłata i rozliczanie wynagrodzeń pracowników Urzędu oraz pozostałych należności wynikających ze stosunku pracy, a także umów zleceń i umów o dzieło, prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym, sporządzanie stosownych deklaracji, 11) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, 12) obsługa kredytów i pożyczek zaciąganych oraz udzielanych przez Gminę, 13) obsługa finansowo-księgowa Pracowniczej Kasy-Zapomogowo Pożyczkowej, 14) przygotowanie i prowadzenie rejestru umów w ramach Centralnego Rejestru Umów prowadzonego przez Ministerstwo Finansów. |