OGŁOSZENIE O NABORZE \ Oferta 1 \ Nowy Targ
Logo gminy Nowy Targ przedstawiające: herb z niebieskim tłem z postacią Św. Katarzyny z atrybutami tj. miecz, pasek przy sukience, palma, korona, aureola, koło Urząd Miasta Nowy Targ

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta Nowy Targ ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Nowy Targ.

 

  1. Stanowisko pracy:

Stanowisko urzędnicze w Referacie ds. drogownictwa i transportu – 2 etaty

 

  1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na stanowisku:
    • wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn., Dz. U. z 2022 r., poz.530), w tym:
      1. obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
      2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      4. nieposzlakowana opinia;
    • wykształcenie wyższe magisterskie lub średnie techniczne - z zakresu budownictwa lub prawa i administracji,

 

  1. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
    • preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach projektowych, wykonawczych, administracji samorządowej lub państwowej,
    • praktyczna znajomość przepisów prawa regulujących zakres tematyczny stanowiska, m.in:
  1. Kodeks pracy,
  2. ustawa – Kodeks postępowania administracyjnego,
  3. ustawa o samorządzie gminnym,
  4. ustawa o pracownikach samorządowych,
  5. ustawy z dnia 20 grudnia 1996r. o gospodarce komunalnej,
  6. ustawa a dnia 21 marca 1985 r o drogach publicznych,
  7. ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
  8. ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
  9. ustawa o finansach publicznych,
  10. ustawa o ochronie danych osobowych,
  11. ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  12. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  13. ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  14. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.),
  15. Statut Miasta,
  16. Regulamin organizacyjny Urzędu Miasta,
  17. inne przepisy dotyczących spraw objętych zakresem czynności.
  • dobra organizacja własnego stanowiska pracy,
  • odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność,
  • cierpliwość, odporność na stres.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Podstawowe obowiązki:

  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnej zezwoleń na zajęcie pasa drogowego wraz z określeniem warunków przywrócenia pasa drogowego do poprzedniego stanu użyteczności oraz pobieranie opłat i kar pieniężnych,
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych lub w innej formie zezwoleń na lokalizację zjazdów z drogi gminnej oraz lokalizację w pasach drogowych infrastruktury nie służącej do utrzymania dróg,
  • kontrola zgodności wykonywanych prac z warunkami zawartymi w zezwoleniach,
    o których mowa wyżej,
  • letnie utrzymanie czystości na ulicach i placach na terenie Miasta – określenie zakresu rzeczowego, kontrola wykonania oraz rozliczenie finansowe,
  • zimowe utrzymanie dróg – prowadzenie dokumentacji w procedurze zamówienia publicznego oraz rozliczenie finansowe,
  • sporządzanie informacji o drogach publicznych miejskich oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad i innym podmiotom,
  • nadzór nad eksploatacją sieci deszczowej w drogach miejskich,
  • utrzymywanie zieleni w pasach drogowych ulic miejskich, w tym sadzenie, utrzymanie oraz usuwanie drzew i krzewów we współpracy z Referatem ds. Gospodarki Komunalnej i Referatem ds. Ochrony Środowiska - określenie zakresu rzeczowego oraz kontrola utrzymania,
  • utrzymanie oświetlenia ulic i placów miejskich, współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi w tej sprawie, sporządzanie wniosków w zakresie modernizacji oświetlenia miejskiego - określenie zakresu rzeczowego, kontrola wykonania oraz rozliczenie finansowe,
  • prowadzenie spraw związanych z komunikacją miejską, w tym w zakresie nadzoru nad Miejskim Zakładem Komunikacji,
  • przygotowywanie zezwoleń i uzgodnień na wykonywanie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym na terenie gmin objętych komunikacją miejską, pojazdami samochodowymi nie będącymi taksówkami oraz czynności kontrolne w tym zakresie,
  • przygotowywanie projektów zgód na korzystanie z przystanków na drogach miejskich,
  • opiniowanie i przygotowywanie uzgodnień lokalizacji obiektów budowlanych od strony dróg publicznych, zgodnie z ustawą o drogach publicznych w porozumieniu z Wydziałem Rozwoju i Urbanistyki oraz Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza, jego Zastępców lub Sekretarza Miasta.

 

  1. Warunki pracy:
    • wymiar czasu pracy – pełny etat,
    • praca na terenie budynku Urzędu Miasta,
    • budynek Urzędu Miasta nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim,
    • wynagrodzenie miesięczne zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta w Nowym Targu;
    • pierwsza umowa na stanowisku zostanie zawarta na czas określony.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    • list motywacyjny*,
    • życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt*,
    • oświadczenie potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
    • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
    • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie wydane przez pracodawcę potwierdzające aktualne zatrudnienie),
    • dokumenty (ich kopie) potwierdzające dodatkowe kwalifikacje,
    • kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Nowy Targ,
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne lub karno-skarbowe,
    • zaświadczenie o niekaralności lub oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach pracy i nauki w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez kandydata nieposzlakowanej opinii dla potrzeb procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie ds. drogownictwa i transportu, prowadzonego zgodnie z ustawą z dnia 21 lipca 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn., Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

 

* wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

 

  1. Informacja nt. zatrudniania osób niepełnosprawnych.

W maju 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Nowy Targ, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z prawa pierwszeństwa w zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

  1. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do 17 czerwca 2024 r. do godz. 1600,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie ds. drogownictwa i transportu”, ul. Krzywa 1, Sekretariat Burmistrza pok. nr 101, bądź za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ. Dokumenty, które wpłyną do tut. Urzędu po upływie wyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane.

Niewybrani kandydaci mogą w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty, składając stosowne oświadczenie. Dokumentów nieodebranych nie odsyła się.

W przypadku zatrudnienia po przeprowadzonym naborze na stanowisku urzędniczym dane osobowe kandydata zostaną włączone do dokumentacji pracowniczej i będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa.

 

  1. Informacje dodatkowe.
    • Do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego Burmistrz Miasta Nowy Targ powoła Zespół ds. rekrutacji.
    • Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - ocena merytoryczna złożonych dokumentów bez udziału kandydatów; II etap – rozmowa kwalifikacyjna.
    • O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu kwalifikacji kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni alternatywnie: drogą elektroniczną, telefonicznie lub listownie, co najmniej na 3 dni przed terminem. Osoby, których oferty nie spełnią ustalonych wymagań formalnych, zostaną poinformowane o tym fakcie w tym samym trybie.
    • W toku postępowania rekrutacyjnego Zespół ds. rekrutacji wyłoni nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawi Burmistrzowi Miasta, który podejmie decyzję o wyborze.
    • Zastrzega się możliwość odwołania lub unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
    • Wyniki naboru na ww. stanowisko zostaną upowszechnione w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Nowy Targ.

 

  1. Klauzula

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Nowy Targ

  • Adres: Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, nr tel.: 18 261 12 00
  • W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
    z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@um.nowytarg.pl
  • Dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwego przeprowadzenia procedury związanej z realizacją procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze.
  • Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu. 
  • Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji przez Urząd Miasta Nowy Targ jest ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz ustawa
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  • Dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom.

 

Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

  • dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także –
    w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia, tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

Podanie danych osobowych jest warunkiem dopuszczenia w procesie rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości przeprowadzenia rekrutacji.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pani/Pan decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych.

- dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb, - utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
Podstawowe (wymagane)
Ułatwiające
Statystyczne