Rejestry i ewidencje Urzędu Miasta \ Załatw sprawę \ Urząd Miasta \ Rejestry i ewidencje Urzędu Miasta \ Nowy Targ
Logo gminy Nowy Targ przedstawiające: herb z niebieskim tłem z postacią Św. Katarzyny z atrybutami tj. miecz, pasek przy sukience, palma, korona, aureola, koło Urząd Miasta Nowy Targ

Wykaz rejestrów publicznych i ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miasta Nowy Targ

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym z dnia 27 września 2005r. (tekst jedn. Dz.U. 2018 poz. 29), dane zgromadzone w rejestrach publicznych, prowadzone przez Urząd Miasta w Nowym Targu udostępnia się podmiotom publicznym oraz podmiotom nie publicznym realizującym zadania publiczne lub zlecone przez podmiot publiczny.

Dane zgromadzone w rejestrach publicznych udostępnia się na pisemny wniosek, spełniający wymagania określone w par. 2 ust. 2 ww. rozporządzenia. Dane udostępnia się na warunkach, w sposób, w zakresie i w terminie określonym w przepisach, na których podstawie rejestr jest prowadzony. Jeżeli przepisy nie określają terminu udostępnienia danych, dane udostępnia się w terminie nie później niż 14 dni od dnia doręczenia wniosku o ich udostępnienie danych. Dane udostępnia się w formie papierowej lub w formie elektronicznej.

Podmiot, któremu udostępniono dane, jest zobowiązany do ich zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych lub nieuprawnioną zmianą ich zawartości oraz przed ich wykorzystaniem niezgodnym z celem, dla którego zostały uzyskane. W związku z tym podmiot ten jest zobowiązany posiadać zabezpieczenia techniczne i organizacyjne gwarantujące ochronę udostępnionych danych w ww. aspektach.

Do pobrania wniosek o udostępnienie danych zgromadzonych w rejestrze publicznym.

 

 

Referat ds. Ochrony Środowiska

 

LP. Nazwa rejestru/ewidencji Podstawa prawna utworzenia rejestru Zakres informacji gromadzonych w rejestrze Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju
1.

Ewidencja wyrobów zawierających azbest (bazaazbestowa.gov.pl)

§ 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31) oraz Krajowy Program usuwania wyrobów zawierających azbest.

Lista nieruchomości, ilość odpadów niebezpiecznych  zawierających azbest wykorzystywanych na nieruchomościach położonych na terenie miasta Nowy Targ, ilość odpadów niebezpiecznych  zawierających azbest unieszkodliwionych z nieruchomości położonych na terenie miasta Nowy Targ Mateusz Skupień, pok. 205, tel. 18 26 11 291.
2. Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków (ceeb.gov.pl)

art. 27 g ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438).

Informacje o źródłach grzewczych w budynkach położonych na terenie miasta Nowy Targ Mateusz Skupień, pok. 205, tel. 18 26 11 291.
3. Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie - centrum informacji o środowisku: www.ekoportal.gov.pl art. 23 ust 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko Wnioski o wydanie decyzji, decyzje i postanowienia, projekty: polityk, strategii, planów lub programów, polityki, strategie, plany lub programy, raporty o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko, prognozy oddziaływania na środowisko, wykaz zawierający informacje i dane o zakresie korzystania ze środowiska, zgłoszenia instalacji, z których emisje nie wymagają pozwolenia, a których eksploatacje wymagają załoszeń Grażyna Zych, pok. 209, tel. 18 26 11 241

 

Referat ds. Zamówień Publicznych

LP. Nazwa rejestru/ewidencji Podstawa prawna utworzenia rejestru Zakres informacji gromadzonych w rejestrze Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju
1. Rejestr zamówień publicznych Jednolity rzeczowy wykaz akt nazwa zamówienia, szacunkowa wartość zamówienia, nazwa wybranego w postępowaniu wykonawcy, wartość zawartej umowy Referat ds. Zamówień Publicznych, pok. 221, tel. 18 26 11 244
2. Rejestr umów Jednolity rzeczowy wykaz akt nr umowy, zamawiajacy wydział, nazwa zadania, nazwa wykonawcy, kwota umowy, data umowy Referat ds. Zamówień Publicznych, pok. 221, tel. 18 26 11 244

 

 

Referat ds. Gospodarki Komunalnej

LP. Nazwa rejestru/ewidencji Podstawa prawna utworzenia rejestru Zakres informacji gromadzonych w rejestrze Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju
1. Ewidencja zbiorników bezodpływowych
i przydomowych oczyszczalni ścieków
art. 3 ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.) Lista nieruchomości wyposażonych w zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczalnie ścieków, ilość mieszkańców, data ostatniej kontroli, zużycie wody, ilość i częstotliwość wywozu nieczystości ciekłych, umowy zawarte z przewoźnikami Ewelina Klukoszowska,
pok. 202,
tel. 18 26 11 264
2. Ewidencja udzielonych i cofniętych zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej z zakresu: opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych, ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt oraz art. 7 ust. 6b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.) REGON, NIP, nazwa przedsiębiorcy, siedziba przedsiębiorcy, okres na jaki wydano zezwolenie, telefon i email przedsiębiorcy, rodzaj działalności, data i numer zezwolenia

Paweł Quirini, pok.202,

tel. 18 26 11 264

Bartłomiej Tętnowski,
pok. 213,
tel. 18 26 11 225
3. Ewidencja udzielonych i cofniętych zezwoleń w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków Art. 18b ust. 4 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2023 r. poz. 537) KRS, REGON, NIP, Nazwa firmy/imię nazwisko przedsiębiorcy, siedziba przedsiębiorcy, telefon i email przedsiębiorcy Maria Góraś-Okła, pok. 213,
tel. 18 26 11 225

 

 

Referat ds. Drogownictwa i Transportu

LP. Nazwa rejestru/ewidencji Podstawa prawna utworzenia rejestru Zakres informacji gromadzonych w rejestrze Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju
1. Ewidencja dróg Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz.U. Nr 19 poz. 115 ze zm.) Gromadzenie danych o sieci dróg publicznych Marian Twaróg, pok. 218, tel 18 26 11 288
2. Ewidencja mostów Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz.U. Nr 19 poz. 115 ze zm.) Gromadzenie danych o obiektach mostowych Marian Twaróg, pok. 218, tel.  18 26 11 288

 

 

Wydział Gospodarki Nieruchomościami

LP. Nazwa rejestru/ewidencji Podstawa prawna utworzenia rejestru Zakres informacji gromadzonych w rejestrze Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju
1. Ewidencja mienia komunalnego Gminy Miasta Nowy Targ art.23 ust.1 ustawy o gospodarce nieruchomościami nr ewid. działki, powierzchnia, wartość, nr ks. wieczystej, przeznaczenie Janusz Jakobiszyn, pok. 302, tel. 198 26 11 205
2. Ewidencja gruntów Gminy Miasta Nowy Targ oddanych w użytkowanie wieczyste art.23 ust.1 b ustawy o gospodarce nieruchomościami nr ewid. działki, powierzchnia, data ostatniej aktualizacji opłaty rocznej Beata Krzak Kondera , pok. 301, tel 18 26 11 295

 

 

Wydział Rozwoju i Urbanistyki

LP. Nazwa rejestru/ewidencji Podstawa prawna utworzenia rejestru Zakres informacji gromadzonych w rejestrze Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju

1.

Gminna Ewidencja Zabytków Miasta Nowy Targ

Art.22 ust.4 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami

Zbiór kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu miasta

Joanna Ambroż, pok. 201,
tel. 18 26 11 231

2.

Rejestr decyzji o warunkach zabudowy

Art. 67 ust. 1 z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Nazwisko, imię, adres zamieszkania, nr ewidencyjny nieruchomości

Joanna Ambroż, pok. 201,
tel. 18 26 11 231

3.

Rejestr decyzji indywidualnych

Art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Nazwisko, imię, adres zamieszkania, nr ewidencyjny nieruchomości, przedmiot decyzji, organ wydający decyzję.

Joanna Ambroż, pok. 201,
tel. 18 26 11 231

4.

Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Art. 57 ust. 2 z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Nazwisko, imię, adres zamieszkania, nr ewidencyjny nieruchomości

Joanna Ambroż, pok. 201,
tel. 18 26 11 231

5.

Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Art. 31 ust. 1 z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Nazwisko, imię, adres zamieszkania, nr ewidencyjny nieruchomości

Magdalena Czyszczoń,
pok. 201,
tel. 18 26 11 230

6.

Rejestr wniosków o zmianę Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

Art. 31 ust. 1 z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Nazwisko, imię, adres zamieszkania, nr ewidencyjny nieruchomości

Magdalena Czyszczoń,
pok. 201,
tel. 18 26 11 230

 

 

Wydział Obsługi Mieszkańców i Przedsiębiorców

LP. Nazwa rejestru/ewidencji Podstawa prawna utworzenia rejestru Zakres informacji gromadzonych w rejestrze Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju
1. Rejestr wydanych przez Burmistrza Miasta Nowy Targ zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych Art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity: Dz. U. 2012 r. poz. 1356 z późn. zm.). Numer zezwolenia, rodzaj, oznaczenie przedsiębiorcy, adres punktu sprzedaży, adres składowania napojów alkoholowych/magazynu dystrybucyjnego, okres ważności zezwolenia Beata Krzysztofek, pok. 208, tel. 18 2611233
2. Rejestr licencji na wykonywanie przewozów taxi osobowego na terenie Nowego Targu Art 7 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późń. zm.) Numer licencji, imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer rejestracyjny pojazdu, numer podwozia VIN, okres ważności licencji, obszar prowadzenia przewozów pok.208, tel. 18 2611234
3. Rejestr wpływających wniosków o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych zaw. powyżej 4,5% (za wyjątkiem alkoholu) przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży Zarządzenie nr 0050.Z.166.2011 Burmistrza Miasta Nowy Targ z dnia 14 grudnia 2011r. Oznaczenie przedsiębiorcy, adres punktu sprzedaży, data wpływu, informacja o wniosku o zawieszenie postępowania. Beata Krzysztofek, pok. 208, tel. 18 2611233

 

 

Wydział Administracji i Kadr

LP. Nazwa rejestru/ewidencji Podstawa prawna utworzenia rejestru Zakres informacji gromadzonych w rejestrze Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju
1. Rejestr skarg i wniosków art. 254 kpa "Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków." Dane osoby składającej skarge/wniosek, terminy (wpływu, załatwienia), osoby uczestniczące w rozpatrywaniu, wynik rozpatrzenia, osoby powiadomione o wyniku. mgr Zbigniew Strama, pok. 123,18 261-12-70
2. Rejestr umów zleceń i umów o dzieło - które wymagają odprowadzenia składek ZUS bądź rejestracji w systemie Kadry Zarządzenie Nr 120.Z.10.2011 Burmistrza Miasta Nowy Targ z dnia 11 marca 2011 r. w sprawie określenia systemu kancelaryjnego oraz wytycznych dotyczących zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Nowy Targ. Imię i nazwisko i in. dane osobowe konieczne do przekazania informacji do ZUS i US mgr Zbigniew Strama, pok. 123,18 261-12-70
3. Rejestr aktów wewnętrznych kierownika Urzędu - zarządzeń (120.Z) decyzji (120.D) Zarządzenie Nr 120.Z.10.2011 Burmistrza Miasta Nowy Targ z dnia 11 marca 2011 r. w sprawie określenia systemu kancelaryjnego oraz wytycznych dotyczących zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Nowy Targ. Data, numer, treść aktu wewnętrznego, osoba przygotowująca mgr Zbigniew Strama, pok. 123,18 261-12-70
4 Rejestr Zarządzeń Burmistrza Miasta (0050.Z) Zarządzenie Nr 120.Z.10.2011 Burmistrza Miasta Nowy Targ z dnia 11 marca 2011 r. w sprawie określenia systemu kancelaryjnego oraz wytycznych dotyczących zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Nowy Targ. Data, numer, treść aktu, osoba przygotowująca mgr Zbigniew Strama, pok. 123,18 261-12-70
5. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw Zarządzenie Nr 120.Z.10.2011 Burmistrza Miasta Nowy Targ z dnia 11 marca 2011 r. w sprawie określenia systemu kancelaryjnego oraz wytycznych dotyczących zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Nowy Targ. Data, numer, imię i nazwisko osoby, która otrzymuje upoważnienia/pełnomocnictwa mgr Zbigniew Strama, pok. 123,18 261-12-70
6. Rejestr (książka) kontroli zewnętrznych Zarządzenie Nr 120.Z.10.2011 Burmistrza Miasta Nowy Targ z dnia 11 marca 2011 r. w sprawie określenia systemu kancelaryjnego oraz wytycznych dotyczących zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Nowy Targ. Imię i nazwisko oraz stanowisko kontrolującego, jednostka zlecająca kontrolę, data nr delegacji służbowej, czas trwania kontroli, wyszczególnienie kontrolowanych działów pracy, określenie charakteru czynności, podpisy kontrolującego i kierownika jedn. kontrolowanej mgr Zbigniew Strama, pok. 123,18 261-12-70
7. Ewidencja dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym Rozdział 5 Instrukcji archiwalnej, stanowiącej załącznik nr 6 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 zpóźn. zm.) Nr kolejny spisu, data przyjęcia akt do archiwum, nazwa komórki, która dokumenty przekazuje, liczba teczek, liczba poz. spisu, daty skrajne dokumentacji, ew. kategorie dokumentacji mgr Zbigniew Strama, pok. 123,18 261-12-70

 

 

 

Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich

LP. Nazwa rejestru/ewidencji Podstawa prawna utworzenia rejestru Zakres informacji gromadzonych w rejestrze Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju
1. Rejestr mieszkańców miasta Nowy Targ Dane osobowe w zbiorze meldunkowym gromadzone są na podstawie art. 44a ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U.z 2006 r. Nr 139, poz. 993, z późn. zm.). Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. z 2011 r. Nr 14, poz. 67) Rejestracja danych o miejscu pobytu osób, urodzeniach, dotyczących obowiązku wojskowego, zmianach stanu cywilnego, obywatelstwa, imion i nazwisk. Zakres danych gromadzonych w zbiorach wylicza art. 44a ust. 2 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych Ewidencja Ludności, pok 005, tel:18 26 11 273
2. Rejestr byłych mieszkańców miasta Nowy Targ Dane osobowe w zbiorze meldunkowym gromadzone są na podstawie art. 44a ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U.z 2006 r. Nr 139, poz. 993, z późn. zm.). Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. z 2011 r. Nr 14, poz. 67) Gromadzenie danych osobowych oraz adresów osób zmarłych, wymeldowanych oraz przebywających za granicą. Zakres danych gromadzonych w zbiorach wylicza art. 44a ust. 2 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych Ewidencja Ludności, pok 005, tel:18 26 11 273
3. Rejestr wyborców miasta Nowy Targ "art. 25 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112, z późn. zm.), Rozporządzenia MSWiA z dnia 27 lipca 2011 r.
w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (Dz.U.2011.158.941)"
Realizacja czynnego prawa wyborczego. Nazwisko i imiona, imię ojca, datę urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, adres zamieszkania; w zakresie obywateli Unii Europejskiej niebędących obywatelami polskimi obejmuje: nazwisko i imiona, imię ojca, datę urodzenia, obywatelstwo, numer paszportu lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz miejsce zamieszkania Ewidencja Ludności, pok 005, tel:18 26 11 273
4. Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych Dane osobowe w zbiorze meldunkowym gromadzone są na podstawie art. 44e ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U.z 2006 r. Nr 139, poz. 993, z późn. zm.). Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. z 2011 r. Nr 14, poz. 67) Zapewnienie realizacji prawa i obowiązku posiadania dowodu osobistego przez osobę będącą obywatelem polskim, zamieszkałą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Zakres danych określa art. 44e ust. 3 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych. Ewidencja Ludności, pok 005, tel:18 26 11 273

 

 

Biuro Obsługi Prawnej

LP. Nazwa rejestru/ewidencji Podstawa prawna utworzenia rejestru Zakres informacji gromadzonych w rejestrze Jednostka/osoba odpowiedzialna, nr telefonu, nr pokoju
1. Sprawy cywilne i karne Instrukcja kancelaryjna Ewidencja spraw cywilnych mgr Ambroży Łukasz, mgr Pustówka Artur, mgr Pustówka Elżbieta, pok. 304, tel. 18 261-12-59
2. Sprawy administracyjne Instrukcja kancelaryjna Ewidencja spraw administracyjne mgr Ambroży Łukasz, mgr Pustówka Artur, mgr Pustówka Elżbieta, pok. 304, tel. 18 261-12-59
3. Opinie prawne Instrukcja kancelaryjna Ewidencja opini prawnych mgr Ambroży Łukasz, mgr Pustówka Artur, mgr Pustówka Elżbieta, pok. 304, tel. 18 261-12-59

 

- dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb, - utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
Podstawowe (wymagane)
Ułatwiające
Statystyczne