Zadzwoń do nas: 18 261 12 00 albo przyjdź do nas: (wejście narożne od Placu Słowackiego) |
Biuro Obsługi Mieszkańców (dziennik podawczy - pok. 001) obsługuje klientów w godzinach:
- poniedziałek od 07:30 do 16:00
- wtorek, środa, czwartek od 07:30 do 15:30
- piątek od 07:30 do 15:00
Realizowane zadania:
- wydawanie druków oraz wniosków do załatwiania spraw, pomocy przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków wraz z wymaganą dokumentacją i przekazywanie właściwym wydziałom celem ich załatwienia, wydawanie korespondencji przygotowywanej przez inne wydziały,
- prowadzenie zbioru „kart usług” oraz udostępnianie ich wraz z załącznikami w formie druków urzędowych interesantom,
- obsługa dziennika podawczego,
- prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej, wysyłanie przesyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź doręczania na terenie miasta przez gońców,
- kontrola uiszczania należnej opłaty skarbowej wraz z dokonaniem na wniosku adnotacji potwierdzającej jej pobór,
- dysponowanie materiałami promocyjnymi Miasta,
- wywieszanie informacji na tablicy ogłoszeń wraz z ich bieżącą aktualizacją oraz prowadzenie ich rejestru,
- obsługa centrali telefonicznej oraz kserokopiarki (tylko dla potwierdzenia złożenia pisma przez klienta),
- obsługa punktu potwierdzania profilu zaufanego,
- obsługa usług na e-PUAP.
Jeśli chcesz przygotować się do załatwienia swojej sprawy, bez angażowania pracowników Biura Obsługi Mieszkańców, szczegółowy zakres zadań komórek organizacyjnych oraz dane adresowe znajdziesz w zakładce Struktura urzędu.