Jak załatwić sprawę? \ Załatw sprawę \ Urząd Miasta \ Jak załatwić sprawę? \ Nowy Targ
Logo gminy Nowy Targ przedstawiające: herb z niebieskim tłem z postacią Św. Katarzyny z atrybutami tj. miecz, pasek przy sukience, palma, korona, aureola, koło Urząd Miasta Nowy Targ

Zadzwoń do nas: 18 261 12 00 albo przyjdź do nas: (wejście narożne od Placu Słowackiego)

Biuro Obsługi Mieszkańców (dziennik podawczy - pok. 001) obsługuje klientów w godzinach:

  • poniedziałek od 07:30 do 16:00
  • wtorek, środa, czwartek od 07:30 do 15:30
  • piątek od 07:30 do 15:00

Realizowane zadania:

  1. wydawanie druków oraz wniosków do załatwiania spraw, pomocy przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków wraz z wymaganą dokumentacją i przekazywanie właściwym wydziałom celem ich załatwienia, wydawanie korespondencji przygotowywanej przez inne wydziały,
  2. prowadzenie zbioru „kart usług” oraz udostępnianie ich wraz z załącznikami w formie druków urzędowych interesantom,
  3. obsługa dziennika podawczego,
  4. prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej, wysyłanie przesyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź doręczania na terenie miasta przez gońców,
  5. kontrola uiszczania należnej opłaty skarbowej wraz z dokonaniem na wniosku adnotacji potwierdzającej jej pobór,
  6. dysponowanie materiałami promocyjnymi Miasta,
  7. wywieszanie informacji na tablicy ogłoszeń wraz z ich bieżącą aktualizacją oraz prowadzenie ich rejestru,
  8. obsługa centrali telefonicznej oraz kserokopiarki (tylko dla potwierdzenia złożenia pisma przez klienta),
  9. obsługa punktu potwierdzania profilu zaufanego,
  10. obsługa usług na e-PUAP.

Jeśli chcesz przygotować się do załatwienia swojej sprawy, bez angażowania pracowników Biura Obsługi Mieszkańców, szczegółowy zakres zadań komórek organizacyjnych oraz dane adresowe znajdziesz w zakładce Struktura urzędu.

- dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb, - utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
Podstawowe (wymagane)
Ułatwiające
Statystyczne