RSS RSS facebook
BIP Biuletyn Informacji Publicznej

eUrząd

ePUAP
Znajdź żłobek

Pogoda Serwis pogodowy IMGW
Miejskie Centrum Kultury
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejskie Centrum Oświaty i Usług Wspólnych
Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji
MMKS Nowy Targ
Invest in Nowy Targ
Nowy Targ - stolica Podhala miasto z 670-letnią historią, określane przez wszystkich Górali jako Miasto.

» więcej o mieście

Nasze Osiągnięcia

ISO9001:2015

#ekoLiderzy2018

JP II Nowy Targ
Nad Dunajcem
Album-Ocalic
NT Szlak Rowerowy
Rowerowy Nowy Targ
PAP Samorząd
Miejska Orkiestra
nowytarg24.tv
PPUZ
NFOŚiGW
Czyste spalanie
Amazonki
Fundacja im. A. Worw
Aeroklub
WKU Nowy Targ
Pakiet dla średnich
Pomoc Ukrainie
2022 GUS Małopolska
Malopolska

Google Translate - tłumaczenie maszynowe strony:

           
Aktualnie stronę ogląda osób: 76
Social media w promocji Biblioteki

W ramach programu „Partnerstwo dla Książki”, Miejska Biblioteka Publiczna w Nowym Targu otrzymała od Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego dofinansowanie na cykl szkoleń dla bibliotekarzy dotyczących obszaru mediów społecznościowych.

Nowe media są nieodłączną częścią dzisiejszych instytucji, a ich użytkownicy oczekują od bibliotek coraz nowszych rozwiązań.  W ramach projektu SOCIAL MEDIA W PROMOCJI BIBLIOTEKI zaplanowane zostały szkolenia z zakresu Social Mediów, ze szczególnym uwzględnieniem platform takich jak Facebook, Instagram oraz YouTube. Przewidziano także warsztaty z tworzenia blogów jako formy reklamy i poznanie dostępnych aplikacji pomocnych w organizowaniu spotkań z czytelnikami.

Zmieniające się i coraz bardziej wymagające społeczeństwo wyznacza nowe kierunki i zadania bibliotekom, oczekując zachowania z jednej strony tradycyjnej funkcji, a z drugiej –  nowoczesności opartej na zróżnicowanych i coraz ciekawszych formach pracy. Współczesny bibliotekarz to zawód, który wymaga dużej dawki kreatywności, umiejętności posługiwania się  nowymi technologiami a także wiedzy z zakresu marketingu, aby oferta i reklama bibliotek potrafiła przykuć uwagę czytelników.  

Osoba taka powinna umieć dostosować się do zmian rynkowych i wymagań użytkowników. Poprzez dostępne platformy pracownik biblioteki będzie mógł docierać do różnych grup społecznych i prowadzić skutecznie wszelkie działania w mediach społecznościowych, znać ich specyfikę i mieć orientację w ich funkcjonowaniu. Pierwsze szkolenie z wykorzystaniem aplikacji mobilnych poprowadzi w dniu 1 lipca 2019 r. Sylwia Żółkiewska, menedżerka, projektantka, animatorka kultury i wykwalifikowana edukatorka. Kolejne szkolenia będą realizowane jesienią a ich tematy to:

KANAŁY YOUTUBE I ICH WYKORZYSTANIE W BIBLIOTECE – Oskar Rak,

INSTAGRAM I JEGO ZALETY PROMOCYJNE – Maria Jakóbczyk-Rams,

FACEBOOK WSPÓŁCZESNĄ FORMĄ MARKETINGU W BIBLIOTECE – Maria Jakóbczyk-Rams,

BLOG W POPULARYZACJI BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ – dr Krzysztof Waśkowski.

Print Informacja z dnia 01-07-2019, opublikowana przez: Mariusz Foryt była czytana 1653 razy
Źródło: Nadesłane   więcej z tej kategorii (Nadesłane)

Podobne wiadomości:









Urząd Miasta Nowy Targ, 34-400 Nowy Targ ul. Krzywa 1, tel. 18 2611200
© 2009 Informatyka - Jeżeli widzisz błąd na stronie napisz o tym do nas
Polityka cookies i innych podobnych technologii
Klauzula informacyjna RODO
Deklaracja Dostępności
SLE