Przypominamy, iż do dnia 31 stycznia 2025 r. należy złożyć oświadczenie o wartości sprzedanego alkoholu w roku 2024 i dokonać opłaty za korzystanie z zezwoleń w 2025 r.
Termin ten jest nieprzekraczalny, a spóźnienie skutkuje koniecznością dokonania wysokiej opłaty dodatkowej, a nawet wygaśnięciem (utratą) zezwolenia.
Druk oświadczenia do pobrania: plik pdf
Druk oświadczenia do pobrania: plik docx
Oświadczenie o wartości sprzedaży można złożyć na dzienniku podawczym Urzędu Miasta Nowy Targ /pokój 001/, a także można przesłać pocztą na adres: 34-400 Nowy Targ ul. Krzywa 1, Wydział Obsługi Mieszkańców i Przedsiębiorców.
Zalecamy dobrowolne dołączanie do oświadczeń oryginału bądź kserokopii dokumentów, na podstawie których została wyliczona wartość sprzedaży alkoholu za rok 2024 r. Takimi dokumentami mogą być, przykładowo, tzw. raporty zerujące bądź raporty z grup towarowych. Nie są nim natomiast faktury zakupu alkoholu ani też podatkowa księga przychodów i rozchodów.
W przypadku dokonywania opłaty za pośrednictwem banku, za termin dokonania opłaty uznaje się dzień przyjęcia polecenia przelewu przez bank, w którym zlecający przelew ma rachunek z kwotą wystarczającą na pokrycie opłaty.
Opłat należy dokonywać na rachunek: 87 1240 6292 1111 0011 2118 4882.
Informacji w ww. zakresie udziela Wydział Obsługi Mieszkańców i Przedsiębiorców, pokój 003, tel. 18 26 11 233.