- Strona główna
- Załatw sprawę
- System Zarządzania Jakością
- Raport z Badania Ankietowego
Raport z Badania Ankietowego
Załatw sprawę
Załatw sprawę
-
Informacje o UrzędzieJak załatwić sprawę? / ETR / PJM / Rejestry / ...więcej
-
Karty usługDruki / Formularze / Pliki do pobrania / ...więcej
-
WyboryInformacje dotyczące wyborów w 2024 roku / ...więcej -
Zarządzanie JakościąPolityka jakości / Certyfikat ISO PN-EN 9001:2015 / ...więcej -
PetycjePetycje do Burmistrza Miasta, Petycje do Rady Miasta / ...więcej
-
E-urządUrząd dostępny drogą elektroniczną / ...więcej
|
Cyklicznie od 2007 r. w Urzędzie Miasta Nowy Targ prowadzone są badania satysfakcji Klienta. Mają one na celu określenie wizerunku Urzędu pod kątem jakości obsługi i kompetencji urzędników, a tym samym umożliwienie obserwacji trendów w postrzeganiu Urzędu oraz określenia wymagań Klientów. Od 2019 roku, w związku z wprowadzeniem ustawowego obowiązku, ankiety udostępniono na stoliku naprzeciw dziennika podawczego (pok. 001), umożliwiając klientom dokonanie oceny w ciągu całego roku, przy każdej wizycie w Urzędzie. Badanie jest anonimowe, prowadzone w oparciu o przygotowaną ankietę zatwierdzoną przez Burmistrza Miasta zgodnie z Procedurą Systemu Zarządzania Jakością PZ-1.5. Ocena zadowolenia klienta. Raport z Badania Ankietowego - 2018 r. Raport z Badania Ankietowego - 2019 r. |