Logo Nowy Targ

Urząd Miasta Nowy Targ

Raport z Badania Ankietowego

Cyklicznie od 2007 r. w Urzędzie Miasta Nowy Targ prowadzone są badania satysfakcji Klienta. Mają one na celu określenie wizerunku Urzędu pod kątem jakości obsługi i kompetencji urzędników, a tym samym umożliwienie obserwacji trendów w postrzeganiu Urzędu oraz określenia wymagań Klientów. Od 2019 roku, w związku z wprowadzeniem ustawowego obowiązku, ankiety udostępniono na stoliku naprzeciw dziennika podawczego (pok. 001), umożliwiając klientom dokonanie oceny w ciągu całego roku, przy każdej wizycie w Urzędzie. Badanie jest anonimowe, prowadzone w oparciu o przygotowaną ankietę zatwierdzoną przez Burmistrza Miasta zgodnie z Procedurą Systemu Zarządzania Jakością  PZ-1.5. Ocena zadowolenia klienta.

Raport z Badania Ankietowego - 2018 r.

Raport z Badania Ankietowego - 2019 r.

Raport z Badania Ankietowego - 2020 r.

Raport z Badania Ankietowego - 2021 r.

 

- dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb, - utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
Podstawowe (wymagane)
Ułatwiające
Statystyczne