Budowa mostu w rejonie skrzyżowania ulicy Kokoszków z ulicą Kowaniec wraz z drogą do ulicy Waksmundzkiej w Nowym Targu
- Projektant i wykonawca: MOTA-ENGIL Polska S.A., ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków.
- Koszt inwestycji: 19.111.933,30 zł brutto.
- Przekazanie placu budowy: 1 czerwca 2010 r.
- Planowany termin zakończenia inwestycji: 30.10.2011 r.
Inwestycja obejmuje:
- przebudowę skrzyżowania ul. Waksmundzkiej z ul. Bereki z budową sygnalizacji świetlnej,
- budowę nowej drogi od ul. Waksmundzkiej w kierunku ul. Kowaniec, ok. 400 mb,
- budowę mostu na pot. Czarny Dunajec, długości ok. 100 mb,
- przebudowę skrzyżowania na rondo wraz z przebudową mostku na pot. Kowaniec - skrzyżowanie ul. Kowaniec z ul. Kokoszków.
Most - wizualizacja
Zbrojenie przyczółka mostu na lewym brzegu rzeki Czarny Dunajec - od strony ulicy Kowaniec.
Betonowanie przyczółka mostu na prawym brzegu rzeki Czarny Dunajec.
Domy przy ulicy Waksmundzkiej przed rozbiórką.
Pierwsze metry krawężnika nowej drogi.
Przyczółek mostu od strony ulicy Waksmundzkiej.
Filar mostu w trakcie montażu szalunków.
Przyczółek i filar mostu w trakcie prac montażowych.
Przyczółek mostu od strony ulicy Kowaniec po wylaniu betonu.
Skrzyżowanie ul. Waksmundzkiej z ul. Bereki - pierwsze prace rozbiórkowe i roboty instalacyjne.
Zarys nowej drogi.
Podpory mostu po kolejnej fali powodziowej.
Pierwsza kratownica pod szalunki ustroju nośnego mostu
Betonowanie ustroju nośnego mostu. - Kubatura betonu - 1300 m3 - Klasa betonu - B50 - Układanie betonu ciągłe - ok. 40 godz.
Most po zakończeniu układania betony ustroju nośnego.
Belka ustroju nośnego po sprężeniu kablami
Widok spod mostu na złącza Białego i Czarnego Dunajca
Prace rozbiórkowe szalunków
Układanie muru oporowego na dojazdach do mostu
Prace przy desce gzymsowej
Chodnik wraz ze ścieżką rowerową
Prace przy moście na pot. Kowaniec
Próbne obciążenie mostu
Prace przy remoncie mostu na pot. Kowaniec
Prace przy zjeździe z mostu w kierunku ul. Waksmundzkiej