Wizerunek Urzędu Miasta Nowy Targ i oczekiwania jego klientów listopad 2009
Badanie satysfakcji klientów Urzędu Miasta Nowy Targ przeprowadzono po raz trzeci. Wzięło w nim udział 211 respondentów (liczba wydanych ankiet - 250, zwrot 84%), w tym tylko 5 formularzy wypełniono w formie elektronicznej (na stronie internetowej www.nowytarg.pl). Pod względem frekwencji badanie to wyróżnia się na tle dwóch wcześniejszych, przeprowadzonych w 2007 i na przełomie 2008 i 2009 r. - liczba wypełnionych ankiet wzrosła bowiem trzykrotnie. Ankiety dostępne były codziennie w Biurze Obsługi Mieszkańców. Nową metodą zbierania opinii, jak się okazało bardzo skuteczną, było zaproszenie członków Uniwersytetu Trzeciego Wieku do pełnienia funkcji ankieterów. Oni też w każdy poniedziałek i piątek pełnili dyżury w pobliżu głównych wejść Urzędu i zapraszali wychodzących z Urzędu klientów do wypełnienia ankiety. Członkowie Uniwersytetu, jako osoby budzące duże zaufanie i szacunek, w dużej mierze przyczynili się do zwiększenia liczby złożonych formularzy ankiet.