RSS RSS facebook
BIP Biuletyn Informacji Publicznej

eUrząd

ePUAP
Znajdź żłobek

Pogoda Serwis pogodowy IMGW
Miejskie Centrum Kultury
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejskie Centrum Oświaty i Usług Wspólnych
Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji
MMKS Nowy Targ
Invest in Nowy Targ
Nowy Targ - stolica Podhala miasto z 670-letnią historią, określane przez wszystkich Górali jako Miasto.

» więcej o mieście

Nasze Osiągnięcia

ISO9001:2015

#ekoLiderzy2018

JP II Nowy Targ
Nad Dunajcem
Album-Ocalic
NT Szlak Rowerowy
Rowerowy Nowy Targ
PAP Samorząd
Miejska Orkiestra
nowytarg24.tv
PPUZ
NFOŚiGW
Czyste spalanie
Amazonki
Fundacja im. A. Worw
Aeroklub
WKU Nowy Targ
Pakiet dla średnich
Pomoc Ukrainie
2022 GUS Małopolska
Malopolska

Google Translate - tłumaczenie maszynowe strony:

           
Aktualnie stronę ogląda osób: 204

Raport z Badania Ankietowego - 2007r.

Wizerunek Urzędu Miasta Nowy Targ i oczekiwania jego klientów w ramach procedury systemu zarządzania jakości PW-11.3

Badanie ankietowe przeprowadzone wśród Klientów UM w odbyło się w dniach od 01.11-30.11.2007 roku

Urząd Miasta Nowy Targ po raz pierwszy przeprowadził Badanie Satysfakcji Klienta Zewnętrznego. Celem przeprowadzania badań jest poprawa jakości obsługi klientów. Badanie wynika z polityki nieustającej identyfikacji i pomiaru jakości usług urzędu wynikającej z wdrożonej procedury ISO 9001, PW-11.3.

Celem głównym przeprowadzenia badania ankietowego było zbadanie poziomu ogólnej satysfakcji naszych Klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta, a także uzyskanie opinii respondentów w wybranych obszarach.

Jako że badanie przeprowadzane było po raz pierwszy, ustalono następujące ogólne % wskaźniki satysfakcji Klientów, które będą w sposób ogólny obrazować wynik satysfakcji ze świadczonych usług przez Urząd Miasta Nowy Targ.

90%--- Satysfakcja klientów osiągnęła poziom zadowalający. Świadczone przez Urząd Miasta usługi oceniane są na bardzo wysokim poziomie.

80%--- Satysfakcja klientów osiągnęła poziom zadawalający. Świadczone przez Urząd Miasta usługi oceniane są na wysokim poziomie.

70%--- Satysfakcja klientów osiągnęła poziom zadawalający. Świadczone przez Urząd Miasta usługi oceniane są na poziomie dostateczny.

60%--- Satysfakcja klientów osiągnęła poziom niezadawalający, niewystarczający. Świadczone przez Urząd Miasta usługi oceniane są na poziomie niedostatecznym i wymagają wprowadzenia znaczących zmian.

W zależności od % ogólnego wskaźnika satysfakcji wprowadzone zostaną odpowiednie działania naprawcze i zapobiegawcze.

Poniżej zaprezentowano szczegółowe wyniki badań (Plik PDF - 149KB)

Aktualizacja: 05-05-2008r.
Oglądane: 7191 razy

Print Wersja do druku








Urząd Miasta Nowy Targ, 34-400 Nowy Targ ul. Krzywa 1, tel. 18 2611200
© 2009 Informatyka - Jeżeli widzisz błąd na stronie napisz o tym do nas
Polityka cookies i innych podobnych technologii
Klauzula informacyjna RODO
Deklaracja Dostępności
SLE