Wizerunek Urzędu Miasta Nowy Targ i oczekiwania jego klientów w ramach procedury systemu zarządzania jakości PW-11.3
Badanie ankietowe przeprowadzone wśród Klientów UM w odbyło się w dniach od 01.11-30.11.2007 roku
Urząd Miasta Nowy Targ po raz pierwszy przeprowadził Badanie Satysfakcji Klienta Zewnętrznego. Celem przeprowadzania badań jest poprawa jakości obsługi klientów. Badanie wynika z polityki nieustającej identyfikacji i pomiaru jakości usług urzędu wynikającej z wdrożonej procedury ISO 9001, PW-11.3.
Celem głównym przeprowadzenia badania ankietowego było zbadanie poziomu ogólnej satysfakcji naszych Klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta, a także uzyskanie opinii respondentów w wybranych obszarach.
Jako że badanie przeprowadzane było po raz pierwszy, ustalono następujące ogólne % wskaźniki satysfakcji Klientów, które będą w sposób ogólny obrazować wynik satysfakcji ze świadczonych usług przez Urząd Miasta Nowy Targ.
90%--- Satysfakcja klientów osiągnęła poziom zadowalający. Świadczone przez Urząd Miasta usługi oceniane są na bardzo wysokim poziomie.
80%--- Satysfakcja klientów osiągnęła poziom zadawalający. Świadczone przez Urząd Miasta usługi oceniane są na wysokim poziomie.
70%--- Satysfakcja klientów osiągnęła poziom zadawalający. Świadczone przez Urząd Miasta usługi oceniane są na poziomie dostateczny.
60%--- Satysfakcja klientów osiągnęła poziom niezadawalający, niewystarczający. Świadczone przez Urząd Miasta usługi oceniane są na poziomie niedostatecznym i wymagają wprowadzenia znaczących zmian.
W zależności od % ogólnego wskaźnika satysfakcji wprowadzone zostaną odpowiednie działania naprawcze i zapobiegawcze.
Poniżej zaprezentowano szczegółowe wyniki badań (Plik PDF - 149KB)