RSS facebook
BIP Biuletyn Informacji Publicznej

eUrząd

ePUAP
Znajdź żłobek

Pogoda Serwis pogodowy IMGW
Miejski Ośrodek Kultury
Miejska Biblioteka Publiczna
Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji
MMKS Nowy Targ
Nowy Targ - stolica Podhala miasto z 670-letnią historią, określane przez wszystkich Górali jako Miasto.

» więcej o mieście

Nasze Osiągnięcia

ISO9001:2015

#ekoLiderzy2018

JP II Nowy Targ
Nad Dunajcem
Album-Ocalic
NT Szlak Rowerowy
Rowerowy Nowy Targ
PAP Samorząd
Miejska Orkiestra
nowytarg24.tv
PPUZ
NFOŚiGW
Czyste spalanie
Amazonki
Fundacja im. A. Worw
Aeroklub
WKU Nowy Targ
Pakiet dla średnich
Malopolska

Google Translate - tłumaczenie maszynowe strony:

           
Aktualnie stronę ogląda osób: 65
Odpowiedź na Interpelację
  Pani Ewa Pawlikowska
Radna Rady Miasta Nowy Targ
AiK.0003.12.2019
Nowy Targ, dnia 16.10.2019 r.
 

Odpowiadając na Pani zapytanie złożone na Sesji Rady Miasta Nowy Targ w dniu 07.10.2019 r. w sprawie kosztów remontów pomieszczeń, informuję, iż poszczególne części budynku UM zostały wybudowane w latach trzydziestych, siedemdziesiątych i dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku w związku z czym wymaga on ciągłej konserwacji i licznych prac remontowych mających na celu jego właściwe utrzymanie. Dotyczy to także pomieszczeń, które przed 2015 r. były malowane w latach 2007/2008. Również z upływem czasu zużywa się wyposażenie pokoi, wobec czego systematycznie od 2014 r. wymieniane są meble, dzięki czemu we wszystkich pomieszczeniach zachowana jest ich jednakowa kolorystyka. Przeprowadzone remonty miały też na celu dostosowanie stanowisk pracy do obowiązujących norm, w szczególności w zakresie oświetlenia oraz ergonomii.

Na chwilę obecną w UM odmalowane są wszystkie pomieszczenia, w których znajdują się miejsca pracy, a zamontowane oświetlenie i wyposażenie (meble) są zgodne z przepisami prawa i obecnymi standardami.

Informuję również, iż przeprowadzane w 2019 r. remonty, z wyjątkiem pomieszczeń nr 005 i 006 (dawnej Sali Ślubów), jak to już zostało wyjaśnione powyżej, nie są skutkiem zmian Regulaminu Organizacyjnego ale stanem pomieszczeń biurowych.

W 2015 r. zakupiono meble do pomieszczeń nr 101, 102, 104, 108, 113, 113a, 118, 119, 206, 211, 217, 226, 227 - łączny koszt 28.095,00 zł. W 2016 r. wykonano remont pomieszczeń nr 101, 101a, 101b, 112, 113, 113a, 120a - łączny koszt 18.015,13 zł.

W 2017 r. zakupiono meble do pomieszczeń nr 011, 015, 023, 118, 120, 209, 214, 216, 226, 301a, 304 - łączny koszt 13.873,00 zł oraz dokonano wymiany oświetlenia w pomieszczeniach nr 008, 108, 109, 120 - łączny koszt 4.940,00 zł.

W 2018 r. pomalowano pomieszczenia nr 010, 012, 013, 015, 016, 103, 105, 106, 107, 110, 111, 201, 202, 203, 212, 215, 216, 217, 218, 221, 226, 229, 230, 231, 232, 301, 301a, 302, 303, 305, 307, hol - wejście narożne do budynku, łazienka II p. wraz z przedsionkiem - łączny koszt 34.145,00 zł oraz dokonano wymiany oświetlenia w pomieszczeniach nr 014, 110, 111, 204, 212, 214, 226, 227, 231, nad wejściem głównym do budynku UM - koszt 7.175,00 zł. Zakupiono również meble do pomieszczeń nr 002, 004, 014, 101b, 109, 113a, 215, 220 - łączny koszt 15.972,00 zł.

W 2019 r. wykonano remont pomieszczeń nr 223, 225, 228, 232, 304, 306, 003, 005, 010, 011 - łączny koszt 54.588,00 zł. Zakupiono meble do pomieszczeń nr 001, 003, 101a, 108, 113a, 120, 205, 209, 210, 225, 226, 015, 016, 121, 232, 003, 005, 010, 011, 102, 103, 109 -łączny koszt 47.215,00 zł.

 

Wprowadził: Józef Bryś

Print









Urząd Miasta Nowy Targ, 34-400 Nowy Targ ul. Krzywa 1, tel. 18 2611200
© 2009 Informatyka - Jeżeli widzisz błąd na stronie napisz o tym do nas
Polityka cookies i innych podobnych technologii
Klauzula informacyjna RODO
SLE